OUR NEWEST PRODUCT

FOLLOW US ON INSTAGRAM

Cantik kan bawal yang tengah viral ni.. Stok sangat terhad tau.. PM Bunda cepat kalau tak nak kehilangan color fav uolls 😘
Batman in the house..anak siapa yang suka batman ni mesti wajib grab awal sampin yang comel ni tau..sebab stok x banyak lahaii.. Nangess 😂

#hijabunda
#hijabundacollection
#sampinkids
#sampin
#kids
#batman
Kuat kan diri dari segala cobaan dan godaan
Ada yang masih risau xjumpa sampin untuk anak yang berumur 1-10 tahun? Dengan Hijabunda boleh pilih yang mana dorang suka.. Tanya lah mereka tu.. Mesti nak grab semua nanti.. Hehe 🤭

#hijabunda
#hijabundacollection
#sampinkids
#sampin
#kids
#raya
Ada yang masih risau xjumpa sampin untuk anak yang berumur 1-10 tahun? Dengan Hijabunda boleh pilih yang mana dorang suka.. Tanya lah mereka tu.. Mesti nak grab semua nanti.. Hehe 🤭

#hijabunda
#hijabundacollection
#sampinkids
#sampin
#kids
#raya